15. maaliskuuta 2014

Blogin päivitystä, nurinaa ja kaipausta

Jo jonkin aikaa olen harmitellut blogini ulkoasua ja sen keskeneräisyyttä.
Nyt kun viimein on laiska viikonloppu meneillään, sain aikaiseksi hieman suuremman ulkoasuremontin. Eli toisinsanoen koko homma uusiksi värejä myöten.
Mitäs tykkäätte?

Käsityörintamalla on ollut hiljaista, pikkuneuleita on pukannut mutta mitään en ole valmiiksi asti vielä saanut. Ehkäpä huomenissa saisin taas tännekin jotain esiteltävää :)

Ulkoasua pohtiessani huomasin, että tehdessäni viime syksynä postausta lempituolistani olin kokonaan jättänyt ennen purkua- ja kaavoituskuvat kyseisestä postauksesta pois.
Koska kyseiset kuvat ovat lopulta oikein hyvät, ajattelin julkaista ne tässä yhteydessä kun kuitenkin ajattelin asian vierestä höpöttää.
Alkuperäisen postauksen voi lukea täältä:
http://drawemen.blogspot.fi/2013/08/neulontanurkkauksen-tuoli-ja.html

Tuoli ennen purkua

Käsinoja kaavoitusvaiheessa

Valmis tuoli
Kuluneella viikolla iski hirveä ikävä takaisin TEAKiin ja verhoiluhommiin. Satuin valitsemaan koulutyöni (Powerpoint) aiheeksi verhoilun, ja kaikkia näitä vanhoja kuvia selaillessani tiesin että olen jo löytänyt alani. Seuraava ajatus olikin, että mitä ihmettä mä täällä koulussa teen?!
Ei auttaisi epäröidä tällä tavalla, kun karu todellisuus on se etten ole vielä lähelläkään itseni työllistämistä verhoilun saralla. Se haave pienestä erityisestä verhoomosta ei ole kuitenkaan kadonnut minnekään.
Ensiavuksi olen jo etsinyt paikallisen opiston sivuilta tietoa tulevista verhoilukursseista ja ajattelin sellaiselle jopa osallistua kun mahdollista. Hankkia jonkun perinteisen tuolin ja lähteä harjoittelemaan alaa siltä kannalta. Olen jopa miettinyt TEAKiin palaamista lähivuosina, hakemaan lisää koulutusta perinteisen ja ajoneuvoverhoilun puolelta.

Katsotaan, katsotaan. Ja yritetään opiskella ja säästää rahaa. Pian päästään jo tekemään asennusharjoituksia käytännössä, jospa se auttaisi tähän hirvittävään tekemisennälkään..

3 kommenttia:

  1. Kaunis tuoli :D minulla oli yksi tuoli, jota haluaisin tuunata alkuperäiseen kuntoon, mutta siihen taitaisi mennä vielä kymmenen vuotta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuolista tuli suosikkini, loistava paikka tehdä käsitöitä :)

      Poista

Kommenttisi tekee minut iloiseksi! ^^